Prešlo 30 rokov odkedy som začal na tejto sedliackej diere so 150-imi farmami (nepreháňam, to je fakt). Vďaka mne (s miernou pomocou mojich konkurentov) sa ale o dosť scivilizovala. Začal som voziť cestujúcich a v štyroch najväčších mestách (Nitra, Čadca, Tvrdošín, Šaľa) som postavil MHD pozostávajúcu z električiek a autobusov.
Medzi dvomi z nich (Nitra, Šaľa) som postavil železničnú trať, ktorú som doplnil o Starú Ľubovňu, v ktorej ale nemám MHD.
Okrem toho som začal tiež voziť drevo z veľmi lesnatého kopca do papierne v údolí pod kopcom, stade som začal cez základnú uhoľnú sieť voziť papier do tlačiarne. Momentálne plánujem voziť tovar z tlačiarne do nejakého mesta, ale nijaké nie je dosť blízko na to, aby som so súčastnou technológiou doviezol ten tovar načas. Možno o pár rokov neskôr...
Zdá sa, že tu je veľa nezabratých lesov. Problém je v tom, že poväčšinou majú mizernú produkciu, a že lesy sú vždy na kopci a papierne vždy pod kopcom. Ale je tu cca 100 lesov, a to stojí za pár železničných sietí.
Našiel som pekný kopec s lesmi s vysokou produkciou, ale naokolo nebola žiadna papierňa, tak som jednu postavil. Už z nej aj vyvážam papier do tlačiarne.
To znamená, že úplne všetok priemysel na mape zníži produkciu o 50% a viac. Je čas poslať zopár vlakov do depa...
Ešte že tak. Ale počas recesie som mal o tretinu nižšie zisky v porovnaní s minulým rokom.
Som zvedavý ako sa ten diesel bude chovať... Niečo mi hovorí, že bude mať klaksón namiesto píšťaly.
Geoinžinierske pokusy spôsobili výrazné ochladenie tejto nížinatej krajiny. V prímorskom meste Nitra napadol prvýkrát v histórii sneh, mesto začalo požadovať jedlo aby mohlo expandovať aj v zime. Farmy prvýkrát prestali pracovať. Padajú teplotné rekordy. Mladý vynálezca z Detvy vynašiel ústredné kúrenie. Autá vo vysokej rýchlosti parkujú mimo ciest.
Nateraz vše. Znova sa pravdepodobne ozvem až o päťdesiat rokov.